Dec 29, 2010

awesome grafiti part 2..!!

Ngaaahaaha... tahniah diucapkan kepada pemain- pemain bola kita yang dah berjaya merangkul piala Suzuki tu. Sape tak tengok tu memang rugi la. Walaupun Indonesia dah dapat dua mata, tetapi mereka tetap tidak berjaya untuk menjulang piala tersebut. Siap mengenakan pancaran laser lagi kat Khairul Fahmi, oh pujaan hatiku! Apa hal ayat aku skema gegiler ni? haha, macam nak jadi pemberi laporan la pulak.

Akey r.. setop merapu dan tambahkan keriangan korang( sebab M'sia dah menang ) dengan gambar- gambar kat bawah ni. 

















Dah, sekian ini aje..huahua.. Aduh, sengal bahu!

p/s : dah lupa laman web mana entah aku dapat ni T____________T
















4 comments: