Dec 16, 2010

fikiran kuning si anak terhadap bapanya

Seorang bapak memanggil anak gadis daranya yg seksi bebeh@ cun melecun putih melepak masuk kedalam bilik. kemudian...

Bapak : shiela, sini jap. Bapak nak tunjuk sesuatu ni.

shiela : Ya bapak, ada apa?

Bapak : cni masuk dalam bilik, pastu tolong tutup semua tingkap.

shiela : Apa???!!! (isk? bapak aku ni? lain macam jak)

Bapak : tutup tingkap ,.cepat sikit .....

shiela : Ya bapak, shiela dengar

walaupun dalam keadaan ragu2, shiela menurut sahaja perintah bapanya, dah la berdua-dua ja kat rumah.

Bapak : Okeh...cni duduk sebelah bapak. Heh? hehe...

shiela : Eh!!! bapak, shiela kena keluar dari bilik ni. Sat lagi mak balik...abis aaaa.

Bapak : Tak payah risau...duduk sini cepat!!!! Jangan bapak paksa.

shiela terpaksa la duduk... berdebar giler dahh. dlm kepalanya terbayang perkara bukan2.

bapak : Cantikkk!!! Yiihaaa. Astalavista bebeh. Okeh, cepat masuk dalam selimut bapak plak.

shiela : Apa???!!!

Bapak : Masuk la cepat!!! Dok cakap banyak pulak. Bapak ikat mulut tu kang....

shiela : Bapak...shiela takut laaa. (nak nangis)

Bapak : shiela anak ku manis, tengok ni

shiela tak sanggup nak tengok... dia pejamkan mata. Dia tahu, bapak dia dah buang tebiat. Bapak dia dah gila. Tapi dalam hati, shiela teringin jua nak tengok. Dia pun bukak la mata sikit.

Bapak : Cantik tak JAM G-Shock baru bapak ni. marak dalam gelap. Mahal nih!!! Dah, pegi keluar.

....... >> wat saspen je bapak dia ni..

5 comments: