Dec 25, 2010

first award untuk sayaeee...

Huahuahua... aaaa udah! mesti pelik kan tetiba je gelak sangat? inilah cara untuk buang stress! Yaaaa betoiii... kalau ada gaung sebelah rumah ni, dah lama aku terjerit- jerit kat sana.. hahaha... nasib baik dah lepas dah interview segala tu, bosan nak tunggu giliran. Btw, aku macam terjumpa seseorang yang yang boleh dianggap aku kenal.( ayat apa kejadah ni? huhu ).. Takpa..takpa..tak kisah.. sekarang ni nak cakap pasal award ni. Amanah orang tak baik tinggalkan..kononlaa...

First time tuuuuu dapat award untuk blog. Selama ni dapat tuk pertandingan je...hahaha.. Dah, tetiba jadi minah gedik pulak. Sebenarnya award ni dah lama dapat tapi tak tahu nak tag sapa..Hari ni barulah dapat senaraikan semua nama- nama yang nak tag tu.  Award ni aku dapat dari bakal abang ipar aku... haha.. gurau ja.. bakal bah abang mijul... hehe..and trimazz k sebab tag ika untuk award ni. Walaupun blog ika ni baru mencecah beberapa bulan tapi alhamdulillah, semakin dikenali dan dapat kawan- kawan baru gak. :p

So ini soalan- soalan tag tu ( award kasih cayang )..



1. Siapa orang yang paling korang sayang?

Aaaa... yang ni, aku tahu! aku tahu! hehe.. aku cayang seeeeeemua orang di sekeliling aku bermula dari parents ( tanpa diorang, siapalah kita..kan? kan? ), pastu family, my special one sebab selalu ada saat aku jatuh dan bangkit, kengkawan yang tidak penah tinggalkan aku even aku mungkin pernah wat diorang kecik aty, kawan- kawan baru and pembaca- pembaca blog yang tak best ni.. ngee.. ;p Aiiippppp.. jangan lupa jugak Maha Pencipta dan penegak islam kita..

2. Kenapa korang sayang orang yang korang sayang tu?

Aku rasa di dalam dunia ni, tak pernah orang yang tak sayang kat orang kan? So, aku rasa korang tahu apa jawapan aku. Kalau tak tahu, guess! hehe..

3. Berikan satu kata- kata sayang yang terbaik yang korang nak lafazkan kepada orang yang korang sayang, tapi masih lagi tak mampu untuk dilafazkan.

Everytime I see you my feelings get deeper, I need you more than ever....

5. Lepas tu korang tag kat 15 orang blogger untuk sampaikan salam kasih sayang korang tue =)

Uisshhh... manyak giler blogger yang nak di tag ni.. huhu, takpe.. lagi ramai lagi meriah.. betul tak?

1. hazmi

2. mila

3. ain

4. aini

5. rosley

6. ohujan

7. zulfikar

8. zulkifli

9. cik kira

10. toncet

11. dark half

12.fadzanoralize


13. rashwan haqeem


14.arulash


15. mia

inilaa nama- nama yang dah kena tag. So korang pun kena jawab k and jangan lupa gtau jgk sapa yang tag korang..muaaahah..

8 comments:

  1. Salam..

    Aiseh, bakal abang ipar meh.. Muahua3! XD

    Dui lama juga baru mau kasitau dapat Award ni, oho. Nanti lain kali, kasi satu arahan tambahan supaya komen kat tukang tag kalau dah buat tugasan Award tu. Muahua3! ;D

    ReplyDelete
  2. terbang tinggi tinggi... :-) thanks sahabat

    ReplyDelete
  3. tahiah dpt award...

    salam blogwalking n following ur blog yer.....havva nice day!!

    ReplyDelete
  4. heeee :D terima kasih ika sebab tag saya... :) terharunye.....

    ReplyDelete