Mar 27, 2011

Aku geram,korang lagi geram?!

Tadi kan..tadi kan.. ( gedik jap ), aku baru siap edit blog customer ni. Mula- mula tu akey je, tetibe kan bila aku suruh dia tengok kejap, kat sanalah start annoying. Bukannya apa, aku ni kadang- kadang sensitif gak. Aku paling tak suka bila aku ni ada musuh! Kalau tak suka, cakap jelah baik- baik, aku boleh terima dan ubah sampai 'kau' puas. Tak payah keep saying " baik tak payah tempah.. baik tak payah edit" . Benda senang ni awak pun boleh buat kan?

Tapi, takpelah. Aku tak kisahpun kalau kau tak bayar ( tadi dah bayar ). Tapi memandangkan kau ni memerlukan bantuan, aku tolong jelah. Even hati aku sakit sangat masa tu. Even balik- balik try and error! Even..even..even... HAA.. geram!

By the way, sorry jugak kalau aku buat kau sakit hati. Just want you to know, kalau nak berkomunikasi dengan orang tu, silalah cakap baik- baik sikit. Kalau kau pun kena cakap macam tu, mesti kau pun sakit hati kan. Entah- entah siap memaki hamun kot. Aku tahu aku edit mungkin tak cantik tapi sekurang- kurangnya lebih cantik daripada yang asal ! --> sempat lagi nak berlagak =.=

Sorry again. Tak tahulah kalau kau baca atau tak entry ni. Sama- samalah kita muhasabah diri ek. Yang penting aku memang tak suka nak gaduh- gaduh, lagi- lagi dengan orang yang aku tak kenal. Nanti mati tak dapat nak mengucap, susah pulak nak cari untuk minta maaf !

Akey, lupakan entry emo tu. Saja je nak luahkan walaupun tak perlu, HUHU. Ini aku dah warna sikit lukisan aku ni, nak tengok sila scroll. :D








Akey, abaikan pewarnaan yang cacat tu. Malas nak tengok dekat- dekat masa tengah mewarna tadi, HAHA. Akey tak lukisan tu? Korang puji? MMMuaxxx..HAHA!!

6 comments:

  1. mata cantik la! kagum!

    Miss Dill^^

    ReplyDelete
  2. bt0l ! mate dia cntekk !
    psal en3 em0 tu..
    sab0 jee laa ~ hee ~
    nyway ! salam perkenalan yee ~ :)

    ReplyDelete
  3. kak, aku nda geram sama kau kak. jgn geram sama aku ah, aku suka kaw :P *ayat macam lesbian pulak kan? wkwkw*

    aku suka lukisan paling last, ^^

    ReplyDelete
  4. @Nana ♥,HAHA..xpa bh, aku pn ska kau ni jgk..waaahaha..


    trimaz2..hehe..mcm bell dlm beauty n the beast knon gbr tu,haha

    ReplyDelete