Mar 29, 2011

Header baru yang entah keberapa

HAHA.. hari ini aku sekali lagi menukar header. Yang keberapa aku sendiri pun tak tahulah. Sekarang ni musim men-doodle kan? So aku pun tak ketinggalan jugak nak buat ni, walaupun aku selalu juga melukis tapi jarang sangat nak mewarna dengan photshop bagai, HAHA.

Selepas insiden kemarin tu, rajin pulak aku nak melukis lagi. Terasa puas sangat bila tengok hasil yang dah siap tu. Aku yakin, korang pun mesti macam tu kan? =) Sekarang ni dah banyak sangat blogger yang mula membuat doodle sendiri. Melukis dengan tangan, photoscape, paint dan paling fofuler photoshop sudah semestinya.

Macam yang korang lihat sekarang ni, kat atas itulah header baru aku, yeah! Tak tahulah sama ada header lama yang cantik ke ataupun header baru ni. Saja je nak tukar sebab aku dah malas nak pakai doodle orang lain. Aku dah lama nak buat doodle sendiri dan akhirnya aku berjaya, walaupun tak comel mana, HAHA.





header lama


header baru

6 comments:

  1. ok. kali ne laa. gambar budak pink tu mmg comel okay, chooomell!

    ReplyDelete
  2. as salam... nk buatt header nihh mesti kene pkai photoshop ke??? slain photoshop xde ke ??? photoshop nk kene beli kn ???? ok ! salam perkenalan ! :)

    ReplyDelete
  3. @DaYiNi,wslm..x smestinya..blh pki yg len jgk..photoshop mmg kne bli.. tp blh jgk amik dr kwn..

    slm pknln jgk :)

    ReplyDelete