Apr 3, 2011

Template baru untuk Biela

Halluu, baru sekarang dapat online. Pagi tadi busy kejap. Semalam seharian membuat template baru untuk pelanggan aku ni. Tak sempat nak jalan- jalan dan buat entry baru kat belog ni. Dia minta aku tolong dia touch up belog dia beserta dengan header sekali.

Eh, dari tadi sebut " dia". Siapakah dia sebenarnya ni? Tak ada nama ke? HAHA, mestilah ada kan. Nama dia Biela. Tak susahpun nak berurusan dengan dia ni. Senang saja. Sekali buat dan bagi dia tengok, dia dah bagi ibu jari! Dia suka, aku laaaagi suka tau!

Ini merupakan contoh gambar yang telah di ambil daripada belog beliau.





Hehe, simple mimple aje. Tapi tetap mengekalkan isu sweet! Teongok dari dia berbalas kata- kata aku tu, nampak dia seorang yang matang. So aku buat belog dia macam tulah. Takkan aku nak letak benda yang kebudak-budakan, ye dak?

Nak lawat tak belog dia? Pergi sini. <---

2 comments: