Apr 1, 2011

Terbongkar sudah. Gambar asal blogger yang dijadikan chibidle..

First, trimaz kepada Absam yang telah membuat entry tentang chibidle ini. Haha, nampaknya kesemua blogger di mana mereka yang telah dijadikan model chibidle ini, suka sangat dan gembira dengan karekter ( character) mereka. Eh ya ke? Ke aku yang syok sendiri? Wakaka..

Baiklah, entry ini hanyalah entry pendek sahaja. Cuma ingin membongkar gambar asal blogger- blogger yang telah dicilok tanpa pengetahuan mereka. Ada sesetengah blogger dah tahu gambar mana yang telah dicilok, namun ada jugak yang masih tdak mengetahuinya. HAHA. Korang nak tengok? Sila klik button readmore sekarang jugak! Yeahh!



Mas ahmad safwan.



milsenyum



Samizul a.k.a absam



nana Lam


momot wawa


Apa macam? Ada serupa atau langsung tak serupa? Cumil tak cumil sila puji sekarang jugak! HAHA, gurau aje. Haa.. S.E nak buat tawaran istimewa sekarang jugak! Nak ke tak ni? Kalau nak korang mungkin akan untung, kalau tak nak, S.E jugak tak rugi,HAHA.

Apa tawaran tersebut? Amboi, tak sabar ke..? Baiklah. Sebenarnya aku cuma nak tawarkan korang chbidle percuma! Yeahh... nama pun percuma kan? Mestilah tak ada nak bayar apa- apa. Tapi..pulak dah, ada tapi- tapi lagi? HAHA, semestinya ada tapi- tapi..

Tapi tawaran ini cuma ditawarkan kepada LIMA orang yang terawal menghantarkan gambar mereka ke email aku. Yalah, kalau nak terima semua tak ke haru? Penat tahu tak? So maaf kepada yang terlambat daripada LIMA orang yang terawal tu, korang memang takkan dapat melainkan kalau aku buat tawaran lagi. HEHE. So, jangan lambat- lambat kalau nak. Hantar sekarang jugak ke aku_ika92@yahoo.com!!

NOTA KUTU : Sebenarnya esok nak puasa lagi. Kalau puasa mestilah tak banyak kerja nak buat. Kalau bosan tu selalu pergi makan tapi memandangkan puasa ni, tak dapatlah nak makan, wuuwuwu.. T___T jadi jawabnya melukislah.


8 comments:

  1. .waaa , mas sangat hensem taw ( :
    .maceh SE

    .post entry hangat mas harinie
    http://www.masahmadsafwan.com/2011/04/wow-terkejut-tengok-formspring.html

    ReplyDelete
  2. wawh!...yg itu rupanya...bgs2.i suke^^

    ReplyDelete
  3. moshie try cri shoutbox tp x jumpe..
    anda di tag^^

    http://m0shie.blogspot.com/2011/04/5-blog-paling-kerap-dilawati-2011.html

    ReplyDelete
  4. @Misz Yuyu, trimaz.. ^^


    @ moshie, xjmpe ke? :) k..nt SE p belog k

    ReplyDelete
  5. awww...sangat cantek ok!nak jugak satu T_____T..hihi.
    talented la awak.

    ReplyDelete