May 17, 2011

lebih- lebih

Assalamualaikum dan salam sejahtera untuk korang.

Aku dah lama tak update apa- apa kat blog ni. But still, masih ada yang sudi follow. Terima kasih akey? :D Ada yang cakap blog ni cumil ( comel ) and aku tertanya- tanya di manakah kecomelan itu. Adakah backgroundnya? Komiknya? Chibidlenya? Atau... Pemiliknya? Erk, prasan!

Semalam, aku pergi sekolah nak ambil sijil berhenti ( PENTING UNTUK MASA DEPAN), sekaligus jumpa kawan- kawan aku. Oh Heaven, gumbiranya hati ni hanya Tuhan yang tahu. Tapi aku lagi suka jumpa BFFs aku.  Laa... kenapa aku cakap macam tu? Bukan apa, semalam aku lepak dengan kawan- kawan sekelas bestfriend aku.

Bestfriends aku ni memang lebih dari satu tapi semalam, jumpa seorang aje. Then, kawan sekelas dia joined la kitorang pergi lepak. But still aku masih lagi boleh berbual- bual dengan diorang dan bergelak- gelak dengan diorang. 



 walaupun aku...




 tak faham apa- apa.


Lepas makan free ( kena belanja ) kat KFC ni, kitorang pergi jalan- jalan dan singgah kat tempat- tempat yang namanya KEDAI. Kawan- kawan perempuan semua pergi tengok baju dan tengok benda- benda lain. Aku?


Sedang menjadi penyambut tetamu tidak rasmi dengan dua orang kawan lelaki aku yang sekelas ni haa. Sedikitpun tidak berminat nak pergi tengok- tengok tu. Sampaikan makcik- makcik tu pun pelik kenapa kitaorang berdiri tegak macam nak nyanyi lagu Negaraku. Aku ragu- ragu, kenapa perangai aku macam lelaki ni? uhuk..uhuk.

Dah balik dari lepak- lepak , malamnya ada BBQ pulak. Boleh tahanlah jugak, nasib baik aku tak ikut memanggang sekali. Seksa nak menjaga padahal malas. Tengok gambar ajelah. Sikit je ni.




Yang ni dah kena ambil- ambil dek orang, jadi tak tersusun.



Agak- agak apa yang aku sedang mamam ( makan ) ni?



Oh, ini cuma personal entry yang tak bagi manfaat kat korang pun. Yeah, i admitted it. Tapi aku tetap nak share kat blog ni. Takkanlah asyik nak letak tuto je kan? Memandangkan ini personal blog, aku kenalah jugak letak entry tentang rutin harian aku. Salah satunya inilah. Nanti bila aku dah tua, bolehlah gelak sengsorang kan?


By the way...



Aku sangat- sangatlah kenyang. HAHAHA. Tak nak lepas makan free yang sedap- sedap!


Dan sebenarnya lebih- lebih tu untuk.. 

1. penat lebih- lebih.
2. kenyang lebih- lebih.
3. lepak lebih- lebih.

apa lagi yang lebih- lebih tu?


AMARAN : do not edit any pictures from this entry . Trimazz. :)

18 comments:

  1. hikhik . perot buncitt ~ kenyanggg ~ hehehe

    ReplyDelete
  2. @Phat, mmg sdp.. tgn xpdi nk hnti tuk amk mknn tu XD

    ReplyDelete
  3. salam singgah dari pCL..yeszz..pemiliknya chumil :P

    ReplyDelete
  4. lama tak komen blog ni. bw je. hohoii.. bertukar!!! comel la pulak.. ni rasa cam nak tukar layout pulak ni..hehe

    nak jugak la chibdle tuhh..comel mcm tuan dia jgk.

    ReplyDelete
  5. @Nabila Huda, hehe, tkr je biela..

    cumil ke? hehe, trimazz T3T

    ReplyDelete
  6. shiema jugak selalu lebih lebih kalau bab makan nieyh. tu yang chubby tu. jangan chubby sampai macam shiema taw.

    ReplyDelete
  7. cute doodles ^_^

    first time here.

    ReplyDelete
  8. terlebih makan sampai buncit perot... koh koh koh

    ReplyDelete
  9. hehe comel gila lukisan perut buncit tu :D

    ReplyDelete
  10. @Aujinz,haha...tula psl.. dr pg ke mlm asyik mamam je..mn x buncit ><

    ReplyDelete