Jun 1, 2011

chibidle untuk mereka =)

Assalamualaikum dan salam sejahtera.  :)  Agak lama jugalah aku tak update apa-apa kat blog ni. Sibuk dengan urusan duniawi, hehe. Baru- baru ini pun aku pergi ke kubur arwah nenek dan arwah atuk untuk membersihkan kubur.

Mak cik aku termimpikan arwah hari tu, minta kuburnya dibersihkan. Bila aku dengan kazen aku singgah, memang sedih tengok keadaan tu. Penat memanglah penat kan, tapi sekurang- kurangnya hati jadi lega sikit bila tengok kubur dah jadi luas sikit. So memandangkan aku dan kazen pun free, kitorang pun pergilah bersihkan, even kitorang cuma berempat   :)

Eh, tajuk pasal chibidle tapi entry dah lari dari tajuk, HAHA. Akey, ini merupakan chibidle yang aku dah buat untuk diorang.






si cempaka biru - full touch up edited by me





Nak? Bank in rm10 sekarang jugak! Kuikuikui. Macam terel sangat... T________________T

Handsnote : Aku tak blogwalking pun masih ada yang sudi singgah dan follow belog tepi jalanan ni. Trimazz aku ucapkan . --- terharu berbaldi- baldi.

26 comments:

  1. comelnye! pandai awak lukis :)

    dill.

    ReplyDelete
  2. comel la. nk jugak bole ?
    hehe

    ReplyDelete
  3. Satisfied;-) ,skarang sy kt sepang lagi.jumaat sy bank in total payment.nnt mailkan harga yer

    ReplyDelete
  4. @dill, xpandai sgt pn.. org len ag pandai tau.. ni skdar ciput je

    ReplyDelete
  5. woow..bila la nk renovate blog lg ni yerk..next year kot? hehe...make sure u not bz ye dik... :)

    ReplyDelete
  6. heeee...bisnes makin maju.. :D

    ReplyDelete
  7. Terbaeklah.. untuk Saya ada tak?

    ReplyDelete
  8. tomey laa :)

    nak jgk bole ? hee ~

    ReplyDelete
  9. @Dayana AZ, spe ag nk wt kt blog ni klo bkn SE,huhu

    ReplyDelete