Oct 19, 2011

Preview tempahan

Alhamdulillah,, Tuhan masih berikan rezeki kat aku. Bagi yang menempah tu trimaz
( terima kasih ) aku ucapkan ek dan minta maaf jugaklah kalau sepanjang aku menyiapkan proses design tu agak lambat. Mana lagi nak cari idea dan mana lagi aku nak perang dengan ikan goreng ( apa kena mengena ? ).

So, ini adalah template blog yang aku dah siapkan. :) Kalau masih ada lagi yang nak tempah tu, sila- silalah mesej k,hehe. InsyaAllah aku masih terima tempahan sampai awal bulan 11 ni. Kalau boleh nak kumpul duit sikit laa ( tempahan blog, tempahan chibidle, tempahan header chibi ).

Coco -->  Full template Rm10 ( tema hijau dan comel ).


Chemey --> Full template rm30 [ free chibidle ],, tema biru dan comel


Ngaa.. paling banya error masa nak buat template biru ni T 3 T

Tasya --> Full template rm30 ( free chibi ) tema pink dan comel.


Amira --> Full template rm10 ( cloud )


bagus anak ni, dia tempah template ni then dia tak nak ubah apa-apa pun. Kerja pun senang, just copy paste template and setel! XD


Nota : Hari ni tak buat sebarang komik atau cerita pun, busy dengan tempahan dan urusan nak masuk U. So bagi tayang tempahan kat belog ni pun jadilaa... kira update jugak kan? Hee :D

Nota 2 : Terjumpa satu laman web yang memang umphhh! Nanti bolehlah jadi sumber inspirasi .. Lalala

8 comments: