Sep 25, 2011

Lagi gara- gara ayam










Tak tahulah kenapa sejak dua menjak tiga menjak ni, ayam yang sama selalu je nak cari pasal dengan aku. Hari tu mula nak bertelur, kali ni ayam tu masuk rumah pulak. Tak ada ke tempat lain yang dia boleh pergi?

I have no choice, dah siap kemas dan bersihkan rumah, terpaksa buat balik... selepas ayam tu lari lintang pukang disebabkan aku mengejar ' beliau ' hingga menyebabkan barang- barang semua berselerak kat lantai.



entry pasal ayam jugak T__T

> klik <

16 comments:

  1. haha..kesian dy..dari mana dtg ayam tu..kasi sembelih sama dia..kehkeh..gurau je :P

    ReplyDelete
  2. ayam saja nak kacau eyka tu..ehehhe..cian nye eyka

    ReplyDelete
  3. Sembelih laaa.. buat lauk..kih kih kih..

    ReplyDelete
  4. hahaha..mop banyak2~ =P

    comellah! xD

    ReplyDelete
  5. @Wan_hazel,, huhu, tu da melebih-lebih nk kacau tu..

    ReplyDelete
  6. rajin laaa
    elok laa uh senaman kekeke

    ReplyDelete
  7. ayam tu ingat kamu sedara dia kut ;D

    ReplyDelete
  8. ayam tu tak ada kawan ajak main kot. hahaha.

    ReplyDelete
  9. lama juga akak t singgah sini..sejuk lg Gng Kinabalu kot..haha

    ayam dh lama tk bela,rindu juga nk kejar ayam cumanya tk suka bila dia buat onar..haha

    ReplyDelete