Mar 16, 2011

salah satu header dah siap ;p

First, maaf sesangat kepada pyka ( eh, nama hampir sama dengan aku, wahh..best dapat panggil nama sendiri. ) sebab lambat sikit hantar header preview tu kat pyka k. Saya ( instead of aku, tak sopan cakap dengan orang pakai aku kalo pomel.. ) baru dapat buat hari ni sebab semalam ada forum and balik lambat sikit. Balik- balik je kira nak buat terus tapi penatlah pulok. Malamnya takde elektrik, hmppph hampeh betul. Dan alhamdulillah, hari ni dapat pun siapkan header tu.

Tak tahulah kalau pyka suka atau tak header tu. Well, awal- awal lagi saya dah bagitahu yang peluang untuk mengubah header ada dua kali. So kalau nak ubah, sempat lagi. XD    . Btw, ini merupakan contoh header yang saya dah buat untuk pyka. Yang lain sila jangan copy k. Nak tempah sila baca terms kat sini dulu.



Sorry kalau tak cantik dan tak seperti yang pyka nak. Sebab tu saya bagi peluang dua kali untuk mengubah sebab saya pun bukannya professional pun. HEHE. And thanks jugak sebab sudi tempah k. ;)

Credit to little nubnubs' doodle. Nampak tu? tak remove watermark akey? HUHU.

0 komen dah ni, korang bila nak komen?:

Post a Comment